never will..



kau perlukan kitorang
aku tau tu
tapi apakan daya, bukan takdir untuk kita selalu berjumpa

wahai teman,
aku cuma nak kau tahu
disaat engkau memerlukan seseorang,
aku ada disini untuk kau
jangan segan-silu

kau ada untuk aku bila aku perlukan seseorang
sekarang ni kau perlukan seseorang
dan jangan kau ingat aku akan biarkan kau jatuh
tak pernah sekali pun akan aku benarkan
selagi hayat dikandung badan

aku kan ada kat sini?
kalau bukan untuk membalas jasa kau
apa gunanya aku?
 ;)

terima kasih kerana kau ada bersama aku waktu aku memerlukan


you know who you are.. Just come to me and i'll lend a helping hand
;)

akulah salah seorang 'pemburu' mu..


 .aqua.reflects.

Comments