saya sangat seronok ini hari :D

nomor satu, kasut saya macam jadi gayung dah hari ni. Banjir hingga ke buku lali dekat sekolah. Biasa nya bila jalan-jalan, semua orang mesti akan avoid lecak betul tak? tapi memandangkan lecak tu dah unavoidable, gasak je la. So kasut sekolah saya dah officially transformed to a gayung. Dear kasut, i'm so proud of you :D

Next, tengok ni :D   BESTNYAAAA!!!


bestnya kalau hari-hari torrent aku macam ni :D

.aqua.reflects.

Comments